• WDRAŻAMY TECHNOLOGIĘ PRZYSZŁOŚCI

          • 2022.09.09
            • TECHNOLOGIA DRUKU 3D W SZKOLE

              TECHNOLOGIA DRUKU 3D W SZKOLE

              W ramach programu „Laboratoria Przyszłości” odbyły się zajęcia dla uczniów kl. IV, VI  i VIII dotyczące obsługi i użytkowania drukarki 3D.

              Nasze pierwsze wydruki:

               

          • 2022.10.12
            • PRZYGODA Z FOTOGRAFIĄ

              PRZYGODA Z FOTOGRAFIĄ

              Dzięki zakupionemu w ramach programu Laboratorium Przyszłości nowoczesnemu cyfrowemu aparatowi oraz akcesoriom do niego czyli lampie i statywowi udało się stworzyć świetną atrakcję na Dzień Chłopaka - fotobudkę. Uczniowie w czasie zajęć świetlicowych pod czujnym okiem nauczycieli stawiali swoje pierwsze kroki w przygodzie z fotografią. Efektem działań szkolnych fotografów były pamiątkowe zdjęcia.

          • 2022.10.19
            • PROGRAMOWANIE ROBOTÓW CODEY ROCKY

              PROGRAMOWANIE ROBOTÓW CODEY ROCKY

              Uczniowie klasy 7 na lekcji informatyki mieli możliwość nabycia wiadomości i umiejętności praktycznych w zakresie programowania robotów. Rozwijali zdolności posługiwania się technologia komputerową oraz umiejętność logicznego myślenia.
              Zadanie, które otrzymali polegało na stworzeniu programu w aplikacji mBlock, tak aby robot się poruszał, zmieniał wyraz twarzy i wydawał dźwięki. Uczniowie pracowali bardzo aktywnie i każda para stworzyła własny program.
              Roboty wykorzystane podczas zajęć zostały zakupione z dofinansowania otrzymanego w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

          • 2022.11.18
            • Prosty sposób na rozpoczęcie przygody z programowaniem!

              Prosty sposób na rozpoczęcie przygody z programowaniem!

              Programowanie w szkole – zestaw dla początkujących objaśnia podstawy programowania, oparte na oprogramowaniu służącym programowaniu graficznemu Robo Pro Light, którego używa się do kontrolowania stacjonarnych i ruchomych modeli. Uczniowie mogą używać czujników i siłowników do budowy i kontrolowania modeli, których funkcjonowanie łatwo jest zrozumieć. Należą do nich suszarki do rąk, karuzela, szlaban, przenośnik taśmowy z wykrojnikiem lub pojazdy gąsienicowe.